Chronicles of 豚ちゃん

Monday, September 08, 2008

日本語を少し練習している。

こんいちは!二週間ぶりですね。。。だから、今日私は日本語を少し書いていて、練習している。上の写真は、私はMemorial Stadiumでいた。あの時は雨がたくさんあったので、写真はちょっと暗い。Memorial Stadiumは新しくないだが、かいぞうはついたおわった。ですから、のはらは新しそうだ。

そして、meal planがあるので、毎日のひるごはんのとき、料理を大すぐり食べる。(-_-”’)

だから、私は速い肥っていた。^
ところで、昨日私と友達と、公園へいた。天気はよかったし、公園もきれいだったし、とても楽しかった。

でも、公園はちょっとはるかとうくにある。いなかにある。

ああ、アメリカは本当におもしろくて、たのしいだね!

2 Comments:

  • haha...will try to guess by these CHinese congee (congee??? no that's not right)... --yixin

    By Anonymous Anonymous, at 8:54 AM  

  • ernie! nice pics! i love the clear blue sky decorated with fluffy clouds! such a rare sight to me these days, now dat i'm in the polluted china, breathing in toxic fumes each & every day! =( and with winter fast approaching, the days are getting shorter and the nights longer... i miss summer! >_<

    By Blogger celestine, at 1:15 AM  

Post a Comment

<< Home