Chronicles of 豚ちゃん

Thursday, August 23, 2007

私のあたらしいCDs!

今週はちょっといそがしかったです。でも、今ぜんぶのしゅくだいをするのはおわりました。だから、今晩は、私はテレビをみました。そして、ほんもをよみました。

七月は、私のたんじょびでしたから、ともだちにカツレッス(Kutless)のCDSのプレゼントをもらいました。ありがとうございます!私はカツレッスはすきなんですよ。それも、私のiPodはだめにするん。ですから、おんがくはあまりありません。

5 Comments:

  • Whoa...Huge fan of kutless?

    By Blogger 3POINT8, at 10:25 AM  

  • HeHe... not HUGE HUGE... I just liked one of their albums and my fren bought all their CDs for me :P

    Do ya listen to Kutless?

    By Blogger buta chan, at 10:48 AM  

  • Whoa, your friend bought all their CDs for you? Lucky girl!!

    Listen to kutless??
    HAha...not really. I've only listened to some of their songs once or twice.

    By Blogger 3POINT8, at 6:10 AM  

  • Hehes... u can borrow them if u want! Rip rip them!! HAHA I'm a pirate...

    By Blogger buta chan, at 5:59 AM  

  • Keep up the good work.

    By Anonymous Anonymous, at 7:00 AM  

Post a Comment

<< Home